joi, 22 ianuarie 2009

certificate, buletine etc.

cand m-am nascut si mama mi-a pus un nume
eu inca nu existam, caci inca nu aveam certificat de nastere.

intr-o zi mi-am pierdut buletinul, un politist m-a oprit si mi l-a cerut; eu nu il aveam. el m-a luat la sectie sa ma identifice sa -mi faca altul nou, caci eu nu existam fara buletin, desi eram viu...

acum sunt mort, hoinaresc prin lumi paralele cu cea reala, in care desi am putrezit demult inca votez(altul o face in locul meu pentru a castiga alegerile)
si toti cred ca eu traiesc pentru ca au uitat sa-mi faca certificat de deces.

ce bine ar fi de-as mai putea trai si daca hartiile alea stampilate ar fi sufletele noastre, atuncea nu le-am rupe sau pierde niciodata, atunci am trai vesnic si daca am muri am reinvia pentru ca ne-am face alte acte noi...am fii nemuritori.

Niciun comentariu: