vineri, 26 decembrie 2008

Iubire cu gust a tine

Ce trist ca inca nu te am
Nu te simt dizolvata in mine,
In a mea esenta,
Si inima-mi canta haotic
Batand in piept fara cadenta
O muzica lipsita de melodic!

Vreau sa-ti astern o-atingere nebuna
Sa ne inclestam buzele reci si ude
De atata bruma,
Sa-ti sterg cu gura fiecare picatura de emotie
Ce-ti pateaza trupul de la glezne pana pe gat si dupa ureche.

Imbatat de mirosul tau,
Si de fiorul care ma sugruma
vreau sa te mananc farama cu farama
Impins din spate de un inger rau
Si de idea ca doar o noapte voi fi sclavul tau.

Atunci, cand voi simti
Ca esti in mine si a mea
Si chiar de-ai vrea,
Nu vei pleca
Nu voi mai plange
Umpland pahare sculptate
In cristal de inimi rupte;
Atunci nu-mi vor mai trebui
Nici vrute, nici nevrute
Caci imi vei fi Tot:
Buze,
Inima,
Ganduri tacute,
Lacrimi si rasete nevazute.

Niciun comentariu: