marți, 25 noiembrie 2008

Un fel uman de a iubi

simt in jur tacerea sublima,
inima-mi zace azvarlita in tina
cu ochii-mi prea negrii
iti patrund privirea
sarutu-mi siret iti ia nemurirea;
te-acopar suav cu bratele-mi calde
buzele-mi se-astern,iar,pe buzele tale,
mirosul tau fin mi-adapa toti porii
ti-aud pasii in noapte
pe spuma alba a marii.

si inc-un sarut,inc-o privire,
tacere eterna si-un strop de iubire
pe patura ierbii imi dai trupul gol
(un centimetru patrat e un infinit de amor)
un geamat, un strigat,
-iubire nebuna-
al tau, al meu suflet
-rebele-amandoua-
ajung prin transe samnice-n cer
ating infinitul, tu l-atingi de fel:
ajungem in rai chiar daca iadul ne cheama;
revenim pe pamant, doar el ne e mama...

acum e tacere
unit sunt cu tine,
imbatat in mirosu-ti,
tot mai vreau iubire.

Niciun comentariu: